دانلود فیلم سینمایی به من نگو دزد با لینک مستقیم
دانلود فیلم ها وسریال های ایرانی
هر فیلم ایرانی بخوای اینجا پیدا میکنی

دانلود فیلم سینمایی به من نگو دزد با لینک مستقیم

|| با کیفیت بسیار عالی برای اولین بار در ایران ||

Be Man Nago Dozd دانلود فیلم به من نگو دزد با لینک مستقیم

ژانر : طنز , اجتماعی

مخاطب : بزگسالان

بازیگران : شهرام قائدی , بنوش بختیاری , امیر نوری , کیانوش گرامی , رابعه اسکویی , رامین ناصر نصیر

کارگردان : عباس موریدایان

محصول : ۱۳۸۹ – ایران

پخش : تصویر دنیای هنر

 

 

خلاصه فیلم :

جوانی پس از سرقتهای متعدد به زندان می افتد. او با دروغهایی که می گوید از زندان آزاد می شود و بعد از آزادی به دزدیهای خود ادامه می دهد تا …

 

 

 

 

download دانلود فیلم به من نگو دزد با لینک مستقیم دانلود سی دی ۱ با لینک مستقیم

download دانلود فیلم به من نگو دزد با لینک مستقیم دانلود سی دی ۲ با لینک مستقیم


 

برای دانلود لینک دانلود را بکشید و در دانلود منیجر رها کنید یا لینک دانلود را copy کنید

 

 

 

 

در دانلود منیجر گزینه add url رو بزنید و paste کنید

 


 

.................

.................................



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط تنهائی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 205935
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 2